wtorek, 30 grudnia 2014

Przedświąteczne dzierganki

Kontynuacja poprzedniego postu, czyli czym zajmowałam się przed Świętami w tym roku :)

Czapeczka na polarku i buciki dla dzidziusia
wydziergane z antyalrgicznego akrylu.



Czapka dinozaur dla wielbicielki dinozaurów.
Jak większość moich czapek na polarze.
Kolory w rzeczywistości są dużo bardziej intensywne :)




Na koniec czapeczka Minnie






Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja nie mam. Mam za to plany na kolejne wyroby drutowo - szydełkowe. Córeczce robię tęczową sukieneczkę, siostrze komin z kapturem. Niebawem mam zamiar zacząć kolejnego dinozaura grzejącego główkę - tym razem w wersji chłopięcej. Może też komin dla siebie? I czapki wzorowane na Elsie i Annie z Krainy Lodu? Kto wie, kto wie...

Tymczasem kończąc chyba ostatniego posta w tym roku życzę wszystkim udanego Sylwestra i samych dobrodziejstw w nadchodzącym, 2015 :)



4 komentarze:

  1. Czapeczka Minnie oraz komplet z bucikami - CUDO, prześliczne kolory ^.^
    Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2015 roku :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają :) Dziękuję za odwiedziny i odwzajemniam noworoczne życzenia :)

      Usuń
  2. Słodkie czapeczki :) Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oraz wielu pomysłów drutowo - szydełkowych. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niech i Tobie ten rok obfituje w ciekawe pomysły i mnóstwo czasu na ich realizację :)

      Usuń