wtorek, 30 grudnia 2014

Czapki i kominy

Święta, święta i po świętach... U mnie przedświąteczne urwanie głowy miało związek z czapkami i kominami. Z drutami i szydełkami w rękach zatonęłam w kolorowej wlóczce tak, że na nic innego nie miałam czasu. Wybaczcie więc jakość zdjęć, były robione w pośpiechu. Na szczęście wszystko zostało zakończone na czas - dzięki ogromnej pomocy mojej siostry, która pomogła mi w robieniu na drutach kominów :)

Uff. Nareszcie mogę odetchnąć i spokojnie dziergać dalej ;)

A tutaj to, z co wypełniło mi czas przygotowań przedświątecznych.

A teraz czas na kucyki :)
Poniżej komplety: czapka + komin, które powstały dla wielbicielek My Little Pony.
Kominy starałam się dopasować do kucyków.
W ich dzierganui, jak już wspomniałam baaardzo pomogła mi siostra :*
Oczywiście czapki na polarze.



Fluttershy




Rainbow Dash




Rarity




Twilight Sparkle

Powstała jeszcze jedna czapka i komin. Dla osoby dorosłej, w paski niebiesko czarne. Niestety, zapomniałam zrobić zdjęcie :( Na szczęście spodobała się i w niedługim czasie planuję zrobić jeszcze jeden taki komplet :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz