poniedziałek, 1 grudnia 2014

Ciepłe kominy

Kominy królują. Pewnie dlatego, że są ciepłe, wygodne i nie odwijają się, jak szaliki ;)
Ja też zabrałam się za dzierganie kominów. Wybrałam grubą i bardzo ciepłą wlóczkę COMBO Himalaya, która jest mieszanką delikatnego akrylu (50%) i wełny(50%). Na drutach 12 mm robi się z niej bardzo szybko. Testowałam też dzierganie na rękach - rewelacja :)
A oto efekty (na drutach):


Pierwszy w kolorze intensywnego, mocnego różu
dla mojej córeczki :)
Zrobiony ściągaczem, dzięki czemu jest bardzo cieplutki i grubaśny.


Ponieważ dziecię moje uwielbia kokardki, nie schowałam nitek.
Za to zawiązałam je na uroczą, malutką kokardeczkę.

Kolejne dwa dla koleżanki i jej siostry:


Pierwszy z cieniowanej wlóczki. Szary, ecru, lila i śliwka.
W rzeczywistości kolory wyglądają dużo ładniej :)
Wydziergany dżersejem, zawijany "na dwa".


Drugi czarny, zrobiony potrójnym ściągaczem.
Też na dwa zawijany.

Teraz czas zrobić jakiś komin dla siebie :D


2 komentarze: