wtorek, 27 października 2015

Kolejne dziewczęce worki do przedszkola lub szkoły

Ach, jak dobrze szyje mi się woreczki :) Nawet aplikacje, które kiedyś wywoływały u mnie mnie objawy paniki, wychodzą mi coraz lepiej.
Tym razem worki dwa. Zawsze do czegoś się przydadzą, zwłaszcza, że strój na w-f trzeba zmieniać 3 razy w tygodniu. A skoro strój, to czemu nie worek?

Pierwszy worek to mieszanka niebiesko - zielona. Kolory może nie przez wszystkie dziewczynki kochane, ale ich chłopięcy charakter przełamuje drobny, kwiatowy wzór oraz aplikacja w kształcie serca.
Drugi worek nie ma żadnych dodatkowych ozdób, ponieważ tkanina, z której został uszyty jest sama w sobie bardzo ozdobna. Po za tym szkoda mi było przykrywać te piękne kwiaty i wróżki czymkolwiek :)


Podobają się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz