poniedziałek, 14 grudnia 2015

Czapka i komin + idealne na zimowe dni

Tym razem coś dla chłopców :) Naprawdę cieplutki komplet na zimę - czapka i komin. Powstały z połączenia bawełnianej dresówki w "batmany" i minky (tego cudownie miękkiego i milutkiego pluszu). Stonowane połączenie czerni i ciemnej szarości ożywia wzór w żółte nietoperze.
Można nosić na dwie strony, o proszę:


 Bawełną na wierzchu.
Czapka jest na tyle długa, że można ją nosić jako smerfetkę,
lub z wywiniętym mankietem





 Z minky na zewnątrz też się dobrze prezentuje.
Co ważna, w tej wersji kontakt z ciałem ma włókno naturalne :)


Zadowolona z efektu jestem ja, zadowolony jest obdarowany siostrzeniec. Tylko gdzie te mrozy?

1 komentarz:

  1. Z pewnością taki zestaw jest dobry na zimowe dni i moim zdaniem powinniśmy nosić nakrycia głowy mimo wszystko. Ja jestem zdania, że dla mężczyzn za to świetne są kapelusze western https://hatfactory.pl/48-western i oczywiście pasują one praktycznie do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń